زمان مطالعه: 4 دقیقه

خلاصه مقاله: ترکیب مدل های مختلف تاپ، ژاکت های کوتاه و انواع مختلف پالتو با شلوار مام استایل ظاهر شیکی به شما خواهد داد. در این مقاله 5 کفش مناسب برای شلوار مام استایل اشاره میشود.

شلوار مام استایل

شلوار مام استایل چیست
ست شلوار مام استایل

امروزه شلوار مام استایل مورد علاقه اکثر افراد بوده و ترند محبوبی محسوب می شود. محبوب بودن شلوار مام جین به این دلیل است که میتوان آن را با اکثر لباسها ست کرد. جین مام کلاسیک در دهه 80 در بین مردم بسیار مورد استفاده بود. اگر به کمد لباس های مادر خود سری بزنید، مطمئنا یک مام جین پیدا خواهید کرد. نامگذاری شلوار مام استایل نیز به همین دلیل است زیرا مادرهایمان وقتی جوان بودند از آن استفاده می کردند. در سالهای اخیر این شلوار به دنیای مد بازگشته است. طراحان لباس با در نظر گرفتن مواردی نظیر زیبایی و راحتی، سبک های مختلفی از آن را طراحی کرده اند. حتی اگر این جین را در تمام طول روز بپوشید، احساس خستگی و کلافگی نخواهید کرد. همچنین طراحی ها به گونه ای است که شما بتوانید متناسب با قرارهای رسمی و غیر رسمی خود، انواع مختلفی از شلوار مام جین را تهیه کنید. به همین خاطر شما گزینه های زیادی در خرید آن خواهید داشت. اگر به دنبال روشی می گردید که بتوانید ظاهر شیک و زیبایی با پوشیدن این جین داشته باشید، انتخاب نوع کفش را در اولویت بگذارید. برش مخروطی دور مچ پای این شلوار به این معنی است که جین مام استایل به راحتی با کفش های ورزشی و نیم بوت ست میشود. برای مثال می توانید کفش کتانی سفید را با آن بپوشید. اینگونه ظاهری کژوال و زیبا خواهید داشت. همچنین مام جین با یک پیراهن اور سایز سفید، یک تی شرت یا بافت ترکیب قشنگی می سازد.
ترکیب مدل های مختلف تاپ، ژاکت های کوتاه و انواع مختلف پالتو با شلوار مام استایل ظاهر شیکی به شما خواهد داد. این شلوار برای فرم بدن ساعت شنی یا بدن مثلثی نیز بهترین انتخاب است. در واقع کسانی که کمر باریک و باسن برجسته ای دارند، می توانند با پوشیدن مام استایل زیبایی بدن خود را نمایان کنند. ممکن است این شلوار با کمربند نیز استفاده شود زیرا اینگونه خط و فرم کمر بهتر نشان داده می شود. شما میتوانید در این صفحه انواع شلوار جین مام استایل را مشاهده کنید.

ست کردن کفش با شلوار مام استایل

ست جین مام با چکمه های کابوی: چکمه های کابوی جزو لیست کفش مناسب برای شلوار مام استایل است و با شلوار مام استایل می تواند ست زیبایی را بسازد. با این وجود در استفاده از این ترکیب باید به چند مسئله توجه داشته باشید. اگر ساق کفش شما بلند است، شلوار خود را داخل چکمه قرار ندهید. بهتر است که نیم بوت های کابویی که ساق آن چند سانتیمتر بالاتر از مچ پا است را با این شلوار بپوشید.

ست جین مام با چکمه های کابوی
شلوار مام استایل

 

کفش های تخت: یکی دیگر از ترکیب هایی که می توانید با این شلوار بسازید، پوشیدن کفش های تخت است. این کفش ها علاوه بر آنکه ظاهر زیبایی دارند، قابل شستشو نیز هستند.

کفش های تخت
ست شلوار مام استایل

 

کفش های پاشنه بلند و نوک تیز: افراد متخصص در حوزه مد و فشن توصیه می کنند که شلوار مام استایل را با کفش هایی با پاشنه بلند و یک ژاکت فانتزی دخترانه ست کنید. با پوشیدن این کفش ها می توانید ترکیبی شیک، ظریف و زنانه بسازید. این ظاهر برای قرارهای رسمی شما نیز بسیار مناسب است. پاشنه دارها هم کفش مناسب برای شلوار مام استایل هستند.

کفش های پاشنه بلند و نوک تیز
ست شلوار مام استایل

 

کفش های کتانی کلاسیک یا اسنیکرز: به طور کلی، کفش های کتانی برای قرار های غیر رسمی مانند دیدار با دوستان استفاده می شود. اسنیکرز به راحتی با شلوار مام استایل نیز ست می‌شود و ظاهری دوست داشتنی ایجاد می کند. با این ست مچ پای شما نیز زیباتر دیده خواهد شد.

کفش های کتانی کلاسیک یا اسنیکرز
ست شلوار مام استایل با کتانی

ست شلوار مام استایل با بوت: به یاد داشته باشید که هرگز مام جین را داخل بوت نگذارید. می توانید پایین شلوار خود را کمی تا کنید. اینگونه زیبایی کفش های شما مشخص خواهد شد. بوت های بدون پاشنه نیز با این شلوار ترکیب قشنگی را می سازد. همچنین پوشیدن این کفش ها برای افرادی که ران و باسن بزرگتر از معمول دارند، مناسب است.

 

بوت یکی از کفش مناسب برای شلوار مام استایل
ست شلوار مام استایل

همچنین مطالعه کنید: بهترین برند کتونی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *