زمان مطالعه: 3 دقیقه

کفش پرفکت استپس اولین بار در سال 1966 و در ایتالیا تولید شد. این کفش بر اساس راحتی افراد در هنگام پیاده روی طراحی شده است. نام آن نیز برای ما آشناست زیرا سالهاست که به شهرت جهانی آن واقف هستیم. امروزه بسیاری از شرکت های ایرانی، زیر نظر شرکت اصلی، این برند را تولید می کنند. در این مقاله شما را با ویژگی های کفش پرفکت استپس آشنا خواهیم کرد. پس از مطالعه، قادر خواهید بود که اصل این کفش را از بدل آن به راحتی تشخیص دهید.
کفش پرفکت استپس مدل آرمیس

کفش پرفکت استپس برای پیاده روی

تحقیقات نشان می‌دهند که افرادی که روزانه، به طور منظم و با شدت متوسط پیاده روی می کنند، کمتر در معرض بیماری فشار خون، کلسترول بالا و دیابت نوع دو هستند. ما برای ورزش روزانه علاوه بر اراده بالا به کفش مناسب نیز نیاز داریم. کفش های پیاده روی در درجه اول باید راحت باشند. در واقع، همان قدر که زیبایی یک کفش مهم است، راحتی آن نیز اولویت است. کفش پرفکت استپس در عین کاربردهای بسیار خود، هر دوی این معیارها را برآورده می کند. شما با آن می توانید گام های سبک بردارید و احساس خستگی کمتری داشته باشید.

ویژگی های کتانی پرفکت استپس

این کفش برای افرادی که از درد هایی در کمر، زانو، لگن و پا رنج می برند، بسیار اصولی طراحی شده است. همچنین برای افراد سالخورده نیز بهترین انتخاب است. شما می توانید این کفش را در طول روز بپوشید، بدون اینکه نگران آسیب دیدن پای خود و بو گرفتن آن باشید. در واقع، کفش پرفکت استپس به گونه ای طراحی شده است که به پاهای شما اجازه تنفس دهد. همانگونه که میدانید، هر چقدر که امکان جریان یافتن هوا در کفش وجود داشته باشد، باکتری های کمتری در آن رشد خواهند کرد زیرا باکتری ها در مکان های تاریک و مرطوب امکان تکثیر دارند. با پوشیدن کفش پرفکت استپس می توانید از عفونت ها و رشد قارچ در ناخن های پای خود نیز جلوگیری کنید. پاشنه این کفش به گونه ای طراحی شده است که از پاها و مفاصل شما در برابر ضرب دیدگی و خستگی محافظت کند. پرفکت استپس بهترین انتخاب برای افرادی است که ترجیح می دهند از کفش های سبک، انعطاف پذیر و نرم استفاده کنند.

کفش پرفکت استپس زنانه

خرید کفش پرفکت استپس

در خرید کفش پرفکت استپس گزینه های زیادی پیش روی شما است زیرا در رنگ ها و انواع مختلفی تولید میشود. همچنین این کفش در مدل های زنانه و مردانه و با تنوع بالا در دسترس مشتریان است. برخی از مدل های این کفش شامل موارد زیر است:
• کفش پرفکت استپس اسمارت
• پرفکت استپس آرمیس
• کتانی پرفکت استپس الگانت
• پرفکت استپس مدل کورسا
• مدل اسکای
• مدل لوسو
• کفش پرفکت استپس مدل پریمو کژوال
• مدل هلس واک
پرفکت استپس را فقط از نمایندگی آن خریداری کنید. اینگونه از اصالت آن اطمینان می یابید. بسیاری از شرکت ها نیز به صورت اینترنتی این کفش را عرضه می کنند. به این معنا که می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری آن را تهیه کنید.

کفش پرفکت استپس سفید

قیمت کفش پرفکت استپس اصل

وجود نمایندگی های کفش پرفکت استپس در ایران به این معناست که همان متریال، مواد و الیاف با کیفیتی که در ایتالیا برای ساخت این کفش استفاده می شود، در ایران نیز استفاده خواهد شد. همچنین تولید در داخل کشور به معنای مقرون به صرفه بودن قیمت آن است. در واقع، تمامی اقشار جامعه میتوانند این کفش را تهیه کنند. نمایندگی های پرفکت استپس، خدمات پس از فروش را نیز ارائه می کنند. هر گاه که کفش های شما دچار مشکل شد، می توانید با نمایندگی مربوطه تماس بگیرید.

 

محصولات در سبک پرفکت استپس: اسپرت جورابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *