زمان مطالعه: 4 دقیقه

انتخاب یک جفت کفش مناسب برای فعالیت های روزمره یا انواع مهمانی ها، کار سختی است. همچنین اگر دوست دارید که استایل منحصر به فردی داشته باشید، باید بدانید که چه کفشی با چه لباسی ترکیب و ست زیبایی می سازد. به همین دلیل بهتر است که که انواع کفش و کاربرد آنها را بشناسید. در واقع، کفش ها از آن دسته اکسسوری هایی هستند که بر ظاهر ما بسیار تاثیر گذار می باشند. انواع متنوعی از آنها، با کاربرد های مختلف، از قدیم الایام وجود داشته است.

به طور کلی، انسان ها در ابتدا برای محافظت از پاهای خود آنها را ساختند، اما به مرور اهمیت بیشتری پیدا کردند. هیچ فردی نمی تواند اهمیت هماهنگی بین لباس و کفش را انکار کند. در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد که چه تفاوتی بین انواع کفش ها وجود دارد و هر کدام باید در کجا استفاده شوند.

انواع کفش و کاربرد آنها

انواع کفش و کاربرد آنها

انواع کفش و کاربرد آنها برای مکان های مختلف

دانشگاه، محل کار، ملاقات با دوستان، خرید کردن و رفتن به مهمانی ها، موقعیت هایی هستند که در آنها باید راحت باشید و خوش پوش به نظر بیایید. صندل های تخت، صرف نظر از جنسیت شما، می توانند بهترین انتخاب برای استفاده روزانه در تابستان باشند، زیرا انواع مختلفی از آنها، مخصوصا برای بانوان، در مراکز خرید موجود است. لوفر و کتانی گزینه های بعدی برای استفاده روزمره می باشد. این کفش ها ظاهر شما را زیبا جلوه می دهند و استایل منحصر به فردی برای شما می سازند. از کفش های کالج نیز می توانید برای ساعات طولانی استفاده کنید و در عین حال راحت باشید.

انواع کفش اداری

انتخاب کفش محل کار بسیار مهم است زیرا در عین شیک بودن باید در آن احساس راحتی داشته باشید. نوع شغل شما و شرایط مربوط به آن نیز می تواند بر انتخاب سبک کفش موثر باشد. برای برخی از مشاغل باید استایلی رسمی داشته باشید. برای مثال شغل های اداری، به چنین سبک هایی نیاز دارند و انتخاب مناسب برای آنها می تواند انواع مختلفی از کفش های آکسفورد باشد. با این حال، برای خانم ها کفش های پاشنه بلند انتخاب بهتری هستند.

کفش اداری

کفش اداری

رایج ترین کفش ها

در دنیای امروزی، با توجه به افزایش رفاه انسانها، مخصوصا در کشورهای پیشرفته، صنعت مد و لباس به طراحی انواع کفش به سبک های مختلف برای مناسبت ها و رویدادهای متنوع می پردازد. نقش اساسی این اکسسوری در استایل روزانه نیز برای همه روشن است. در ادامه مطلب، به توضیح برخی از رایج ترین کفش ها و کاربرد آنها می پردازیم.

کفش های ورزشی

کفش های ورزشی که به عنوان کفش های اسپرت نیز شناخته می شوند، دارای کفی برزنتی هستند و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانیم از آنها برای انجام فعالیت های جسمانی استفاده کنیم. انواع متنوعی از این کفش ها برای ورزش های مختلف، از پیاده روی گرفته تا کوهنوردی، وجود دارند. کفش های ورزشی دارای کفی اضافی هستند. این موضوع نیز برای محافظت از پاها در برابر ضربه می باشد.

"</p

کفش ورزشی

 

کفش های کتانی

این محصولات دارای زیره لاستیکی هستند. زیره کفش های کتانی به گونه ای طراحی شده است که از لیز خوردن روی سطوح خیس جلوگیری کند.

کفش های آکسفورد

این کفش های کلاسیک دارای پاشنه ای کوتاه هستند و قسمت جلویی آن نیز کمی نوک تیز طراحی شده است. آکسفورد معمولا به رنگ قهوه ای، سیاه، براق و با تنوع بالایی موجود می باشد. این کفش ها برای قرار های کاری و رویداد های رسمی مورد استفاده هستند.

کفش آکسفورد

کفش آکسفورد

انواع کفش پاشنه بلند

پاشنه این کفش ها بیش از یک اینچ یا دو و نیم سانتیمتر می باشد. کفش های پاشنه بلند در سبک های مختلف طراحی شده است. رایج ترین آنها شامل صندل، پاشنه بلند نوک تیز و جلو بسته است.

لوفر

لوفر، کفشی با پاشنه و پنجه ای گرد است. کفش های لوفر چرمی، انتخاب مناسبی برای رویدادهای رسمی است. نوع پارچه ای آنها نیز برای استفاده روزمره بسیار مناسب می باشد.

کفش لوفر

کفش لوفر

سخن آخر

بسیاری از تحقیقات و مقالات علمی اهمیت و ارتباط سلامت پا با نوع کفشی که استفاده می کنیم را ثابت کرده اند. بسیار مهم است که در خرید محصول به فعالیت مورد نظر خود و ساعاتی که می خواهید از آن استفاده کنید، توجه داشته باشید. شما می توانید کفش دلخواه خود را به صورت آنلاین و به راحتی انتخاب کنید. یکی از مهمترین مزایای خرید اینترنتی کفش این است که در انرژی و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *